Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

EINDELIJK EEN BLOG!

Het is zover, na jaren (ahum) van alleen ideeën toch maar de stap genomen om een blog te beginnen!
Het begon eigenlijk al een paar jaar geleden met hier en daar een wordpress blogje (lees: 2 posts waarna verwaarlozing volgde) en een account op verschillende sites zoals Flickr, Tumbler etc. Stiekem begon dit al veel eerder, wie kent er in godsnaam nog 'Kindertent',  'Kinderlines'  of 'MSNgroups' waar je gratis je eigen pagina kon krijgen?

Nu dus eindelijk een blog! Het is nog een beetje zoeken welke richting dit blog op gaat maar dat zal zich in de loop van de tijd wel wijzen. Zelf ben ik gek op fotografie, muziek, interieurs, televisie en voetjebal. Dit blog zal dan over van alles en nog wat gaan maar vooral over dingen die ikzelf leuk vind (oké ik zal jullie niet vermoeien met voetbal).

Stiekem is dit blog ook een beetje voor/van mijn twee gezusters.

X

1 opmerking:

  1. Cool, een eigen blog! Ik moest wel lachen om het onderschrift. Over alles wat ik leuk vind. Maar verdammt! Daar gaat het toch eigenlijk om. Lekker doen wat je zelf leuk vindt. Ik ben heel erg benieuwd. Ik zie dat de blog ook een beetje van mij is. Ik ben namelijk de oudste (en ook de liefste) gezuster van Esme. Maar je hebt de lat wel hoog gelegd, wist niet dat jij zo leuk kon schrijven. Ik ben erg benieuwd wat er nog meer gaat volgen.
    Ik ga vast nadenken over mijn eerste blog.
    X Lin

    BeantwoordenVerwijderen