Pagina's

zaterdag 24 maart 2012

MAX Nails!


De Action: ik hou er van! Ik kom er graag al lijkt tegenwoordig de 'woensdagmiddagmadness' elke dag te heersen. Irritante mensen met nog irritantere kinderen, als liefst nog in van die dubbele kinderwagens met het geluid op stadionvolume. Dat het er vaak een teringbende  rommetje is kan ik vaak ook nog negeren en me aansporen om ook in de bakken gaan zitten grutten. Mijn favoriete plekom alle bakjes overhoop te halen is toch wel de plek waar de nagellakjes gepositioneerd zijn. Vaak lijkt het assortiment op het eerste gezicht niet zo veelzijdig te zijn maar na grondig spitten heb ik in totaal vier leuke nagellakjes weten te scoren. Voor het geld hoef je het trouwens zeker niet te laten: ze zijn zo'n 45 cent per stuk!


De namen zijn niet heel spannend namelijk: 
Coral Red: Het is een koraalrode kleur. De kleur neigt op je nagels toch meer naar oranje dan naar echt rood. Hij brengt makkelijk aan en je hebt dan ook eigenlijk aan één laagje wel genoeg. 



Nude: Een lekker neutraal 'naakt' kleurtje. Vooral geschikt voor als je de glitters en knallende kleuren even helemaal zat bent. Deze nude kleur heeft een oud roze kleur. Hij brengt vrij gemakkelijk aan al heb je wel meer dan één laagje nodig. 


Pink Passion: Deze kleur is juist weer wat feller. Het is een roze kleur die op je nagels een crème achtige finish heeft. Ook deze kleur heeft niet genoeg aan één laagje maar na twee laagjes is 'ie nagenoeg dekkend. 


Gun Metal: Dit is een grijze kleur met een metaalachtige finish. Ook zitten er kleine shimmers in. Eén laagje is ook bij dit lakje echt te weinig maar met twee kom je al een heel eind en is het een prachtige kleur voor op je nagels. 


Ik ben heel positief over de nagellak van MAX. Ze zijn misschien niet van de allerbeste kwaliteit maar in verhouding met de prijs is het zeker niet verkeerd. Nergens anders heb ik überhaupt zulke goedkope lakjes kunnen vinden. 

1 opmerking: