Pagina's

maandag 2 april 2012

Phone Pic's #1

Zoals ik waarschijnlijk al eerder heb gezegd hou ik ontzettend van het maken van foto's. Nu je niet meer altijd een groot apparaat mee hoeft te slepen maar gewoon lekker makkelijk met je mobiel foto's kan maken, maak ik ook veel meer foto's. Hoe tof zou het zijn als dit vroeger ook net zo was en je net zoveel foto's van vroeger hebt als nu. Dat zelfde geldt voor het maken van filmpjes. Als ik filmpjes van vroeger bekijk kan ik wel huilen over de kwaliteit. Hoe tof zou het zijn als je HD-filmpjes had uit je jeugd. Het leuke van zoveel foto's maken is dat je echt een soort overzicht krijgt van wat je zoal gedaan hebt het hele jaar. Hierbij een verzameling foto's gemaakt met mijn mobiel van de afgelopen tijd.


Het had wel heel plaatselijk gesneeuwd. Er was brand in de straat en ik schrok me kapot. 


TIP! Ik vond nog een aanbieding achter het behang! Is echt een koopje. 
Eindelijk kan de huiskamer afgetimmerd worden!
We gingen op kraambezoek bij het kindje  de puppy van Evelien
Het meest chemische snoep wat ik ooit gegeten heb. 
I love Primark sokken...
Het was weer eens tijd voor zelfgemaakte pizza!
Een wandelingetje zorgde voor deze twee foto's van de ondergaande zon. 

Als ik iets mis van mijn middelbare school dan zijn het wel de broodjes uit de kantine. Gelukkig werkt mijn moeder er nog en neemt ze af en toe een broodje voor mij mee. 
Ik spotte deze 'aparte' laarzen. 
Cupcake tijd!
Na ongeveer twaalf jaar voetbal is het er toch van gekomen: ik heb roze schoenen. 
Wachten op station 'Weeps'. 
Studiedagje met mijn zuster. (Let niet op de aflopende bezoekersaantallen ;)

Om het gestaar naar een beeldscherm te onderbreken maakten we een klein wandelingetje door de buurt. Het zonnetje begon te schijnen en het was weer even lente. Later hier nog een video van die wandeling maar het renderen ervan duurt mij iets te lang op dit moment. 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten