Pagina's

zondag 2 september 2012

Augustus In Beeld

bron We Heart It
Het is alweer september dus leek het mij weer eens tijd om de foto blogposts weer op te pakken. Ik maak veel foto's en die zijn natuurlijk niet allemaal geschikt genoeg om hier te plaatsen vandaar dat ik het bij een selectie houd. Voor mij was dit een drukke maand die zeker niet in het teken stond van de vakantie. We zijn nog steeds druk bezig met de verbouwing van ons huisje. Verder heb ik doordeweeks en in het weekend aan één stuk door gewerkt. Ik maak voor deze blogposts mijn foto's met mijn HTC en zoals je ziet is het een allegaartje van verschillende stijlen.
Here we go!

De maand begon al goed toen we besloten tapas te gaan eten! Linda bestelde natuurlijk weer ouderwets veel.
De VPRO besloot in de zomer weer afleveringen van Zaai uit te zenden en daar was ik heel blij mee! Bij deze ben je gewaarschuwd: ik maak graag foto's van de televisie.
Nieuwe gadgets in de house! Deze toffe lensjes (fish-eye en macro) kun je zo op je iphone schroeven!
Ik heb een nieuwe hobby gevonden: longboarden (later meer). We besloten die dag wat sportiefs te gaan doen en Linda ging mee met haar rolschaatsen!
Dit was mijn uitzicht die dag.
Omdat we een ontiegelijk groot rondje gereden hadden trakteerde we ons op een patatje bij pondje Buitenhuizen.
Bootje!
Op weg naar huis.
Mijn ouders waren op vakantie en het had ondertussen al aardig wat geregend. We besloten dus maar even een kijkje te nemen bij de boot wat geen overbodige luxe was. Zoals je ziet zit 'ie aardig vol.
Bootje leeg!
 Nep Ben & Jerry van de Aldi, deze chunky monkey dupe is net zo lekker als de 'echte'!
Apple TV: ideaal voor als je op je tv wilt Youtuben. 
Muzikaal vrijdagavondje. 
Ik ga vaker slapen met een vlecht in!
Fish-eye!
New shoes!
Longcat
Ik heb mijn eigen moestuin (ahum) aangelegd. De tomaten willen goed groeien, de aardbeien twijfelen nog. 
Ik ben aan het DIY-en geslagen. Hij is nu helemaal af en verwacht binnenkort er een blogpost aan te wijden. 
Qua televisie kon mijn zomervakantie niet meer stuk want ook Loenatik kwam weer op TV! Ik moest wel lachen toen ik Ruben van der Meer spotte. 
Kokkie heeft iets met auto's. Ze zijn lekker warm en zo kan je beter de buurtkatten in de gaten houden. Dat er nog mensen in de auto zitten maakt natuurlijk niets uit.
Eind augustus betekent ook weer dat TV-lab begint. Hier worden eenmalig televisieprogramma's getest voor het grote publiek. Ook de reclameblokken zijn iets anders dan normaal. Ik heb dan ook heel veel liefde voor degene die besloot om de Melkunie-koeien opnieuw uit te zenden (nog zo gezegd geen bommetje!) 
 In augustus staat ook altijd een bezoekje aan het Vondelpark Openluchtheater op het programma. Dit openluchttheater in het Vondelpark verzorgd gratis voorstellingen van onder andere cabaret, dans en muziek. Een van onze favoriete cabaretiers Klaas van der Eerden trad weer op en daar moesten we zeker weer bij zijn! Ons bezoekje begint altijd met een picknick in het Vondelpark. 
Wachten op Klaasie! 
En daar is 'ie dan! Het was ongelofelijk leuk en hebben echt heel hard moeten lachen maar we hadden uiteraard niet anders verwacht. 
Mijn allerliefste lievelingsprogramma is toch wel Koefnoen! Jammer genoeg dit seizoen zonder publiek maar niet minder briljant. <3 Okko & Eus. 
De keuken is eindelijk bezorgd en de megakoelkast bezet de hele woonkamer. 
Anders dan dat de verpakking doet vermoeden is deze cupcake thee niet zo heel erg lekker. 
Mijn megamintyheart-ring!
Ik sluit af met het rode monster. Normaal zit hij op de motor maar alleen het zeil is ook goed genoeg.

1 opmerking: